سوتی ابن عربی!؟
مجذوبان به آراء ابن عربی که اکثر مروجانش جدا ازاستفاده ابزاری افکار او
مانند:عوامل فراماسونری بهائیت و...باشند( هم ایشان که بواسطه اندیشه-
های مانند وی یادیگر ناپخته های غیراشراقی باعناوین دهن پرکن عرفان فلسفه
و...دنبال سنگ اندازی درمسیرتمدن اصیل اسلامی همان تشیع اند)و مریدآن
مرام تعریف می گردند به بهرتوجیه عشق افسارگسیخته نامبرده ازحدموازین
عرفی وشرعی رایج نسبت بر نظام اصفهانی که حتی درمقدمه یکی از کتبش تا
شرح قد وبالای ظاهری زنک کشیده است بدین حربه دست می آزند که بقول
معروف:هرکجا می نگرم منظرآن شاهدغیبی است و مطابق متد وحدت وجود این
توصیف های فردی ذیل ثنای کلی الهی جاخوش کرده از بحث هوس یاحتی عشق
مادی بری هست و مشابه آن ازبهراولیاء اعظم باری تعالی هم جریان داشته چنانکه
حضرت ختمی مرتبت(ص)نیز فرموده اند:انکاح سنتی....
حال آنکه درهیچ کجای مصحف شریف نبوی نازل شده ازناحیه ربوبی صحبت ازقد
وبالای اهل حرم رسول اکرم(ص)نیست وبلکه برعکس در آیاتی چون31سوره نور
یا4سوره حجرات پرده کشی بروجه شخصی وظاهری زنان اهل حرم نبوی(ص)
مطرح شده است و خلاف ابن عربی قرآن با طرح سوره کوثر درباره حضرت زهراء-
(س)محمد(ص) را عملا برهمان جایگاه والای نگاه عرفانی به اطرافیان خویش ولو
مونث قرارداده بی آنکه چون صاحب فصوص و دیگر افتادگان به وادی فلسفه و
عرفان غیراشراقی ننگ عیاشی و هرزگی چنان به پیشانی ایشان و با سندآثارخود
چسبیده باشد که ازتوجیهاتی این چنین آبکی ونخ نما یعنی همان عادت وحقیقتا
اسباب فریب عارف وفلیسوف نمایان بدلی متاسفانه فراوان درجهان نتوان علاج
الظاهروآبرومندی برای آن پرداخت